שחזור קרום הבתולין

מהו שחזור קרום הבתולין? למי הוא מיועד וכיצד הוא מתבצע? כל מה שרציתן לדעת על שחזור קרום הבתולין בכתבה שלפניכם.

מהו שיחזור  בתולין ואיך מתבצע הניתוח?

שחזור קרום הבתולין הינו הליך ניתוחי המתבצע תחת הרדמה מקומית בלבד ובמסגרתו קרום הבתולים "נתפר" מחדש על ידי הרופא המטפל באמצעות חוטים כירורגיים דקים, עדינים ונמסים הנעלמים לחלוטין לאחר פרק זמן של עד שבועיים מיום ההליך הניתוחי. פעולה זו אורכת כ-20 דקות בממוצע והיא מאפשרת למעשה את ביתוק קרם הבתולין בעת יחסי מין לאחר ההליך הניתוחי.

שחזור קרום הבתולין – באיזה מקרים מבצעים?

התהליך הניתוחי של שחזור קרום הבתולין מיועד לכלל הנשים המעוניינות לחדש את קרום בתוליהן מסיבות שונות, בין אם מדובר בסיבות תרבותיות הנובעות על רקע חשיבותו של קרום הבתולין בקהילות מסוימות בעיקר לקראת שידוך או חתונה, בין אם מדובר בסיבות אישיות במסגרתן הנשים מעוניינות לבתק מחדש את קרום בתוליהן ביחד עם בחיר ליבן ובין אם מדובר בסיבות אחרות במסגרת הנשים מעוניינות לחוות מעין התחדשות פיזיולוגית באמצעות שחזור קרום הבתולין. תהא הסיבה אשר תהא, הליכי שחזור של קרום הבתולין מתאפשרים כיום הודות לטכנולוגיות מתקדמות בתחום הרפואה הכירורגית והאסתטית כאחד.

הנחיות רפואיות לאחר הליכי שחזור קרום הבתולין

נשים העוברות הליכי שחזור של קרום הבתולין נדרשות להיצמד להנחיות הרופא המטפל, כאשר בין יתר ההנחיות קיימת חובה למנוחה והשגחה רפואית במהלך השעתיים הראשונות לאחר ההליך הניתוחי. כמו כן, תקופת ההחלמה כוללת הימנעות מקיום יחסי מין במשך חודש ימים ביום ההליך הניתוחי. ברוב המקרים, תהליך ההחלמה הינו מהיר והוא מאפשר חזרה לשגרה באופן מיידי, כאשר רוב הנשים העוברות תהליך שחזור של קרום הבתולין אינו מדווחות על הופעת כאבים מיוחדים. יחד עם זאת, חלק מהנשים עלולות לחוות כאבים קלים לאורך תקופת ההחלמה בהם ניתן לטפל באמצעות משככי כאבים.

אצלנו במרפאת ד"ר ניסים ארביב, מתקיימים תהליכי שחזור קרום הבתולין על ידי ד"ר ניסים ארביב, מומחה לגניקולוגיה, מיילדות ופריון. טיפולים אלו מתקיימים בחדרי ניתוח סטריליים, כאשר כל התהליך מתחילתו ועד סופו מתקיים בדיסקרטיות מלאה בהתאם לדרישות הלקוחה.